שמעון סמוטריצקי / 19 מדליות לישראל באליפות אירופה : באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .

באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. 19 מ×
19 מ×"ליות לישראל ×'אליפות אירופ×" from images.one.co.il
שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . 19 מ×
19 מ×"ליות לישראל ×'אליפות אירופ×" from images.one.co.il
Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי .

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .

זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. 19 מ×
19 מ×"ליות לישראל ×'אליפות אירופ×" from images.one.co.il
שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי .

שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

שמעון סמוטריצקי / 19 מ×"ליות לישראל ×'אליפות אירופ×" : באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. זה היה הפסדו הראשון של סמוטריצקי . שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .